5 uur geleden
5 uur geleden
Wij zijn BORGERS, een familiebedrijf dat altijd klaarstaat voor onze klanten. De focus ligt bij ons op Audi, maar wij leveren ook andere automerken, wij denken graag met de klant mee. Nieuwe en hele jonge auto’s met dé juiste opties. Ideaal voor zakelijk en persoonlijk gebruik.
De showroom voelt uitnodigend vanaf het moment dat je binnenstapt. Glanzende auto’s staan in een strakke opstelling door de ruimte, elk met een eigen verhaal en uitstraling. BORGERS groeide uit van een bedrijf aan huis tot een showroom in Heteren. Klanten uit de regio en van ver daarbuiten stappen hier binnen. Onder het genot van een kop koffie en wat lekkers, kletsen ze met vader, zoon of dochter. “Klanten vinden het leuk, hebben snel vertrouwen in ons, ook omdat we kleinschalig zijn,” zegt Arnoud. “Ze weten meteen wie hun contactpersoon is en die maakt alle tijd voor de klant.”
Zoon Stijn was er al vroeg bij. Ooit begon hij met scooters. Totdat hij erachter kwam dat hij beter is in het uit elkaar halen dan het in elkaar zetten. Zo begon de ondernemer in de dop. Zijn ondernemerslust blijkt uit elke anekdote. “Ik wilde altijd al een autobedrijf.” Als puber begon hij met het importeren van velgen. “Ik kocht en verkocht online. Soms met winst. Soms met verlies.” Arnoud: “Op zolder lag het tot het dak vol. Ik heb wel eens gebeld met een aannemer: houdt die vloer dit nog wel?” Hij kijkt trots naar zijn zoon. “Stijn is sinds het begin al gek van auto’s. Op woensdagmiddag gingen we vaak samen autobedrijven bezoeken.”
Een neef werkt samen met een vriend op de zaterdagen en in de vakanties. De vriendin van Stijn, Margot, zorgt voor de sociale media en springt ook bij waar nodig is. ‘’Jules, die al vanaf het begin bij ons is, maakt elke auto perfect voor de showroom & aflevering. En zo is het team compleet’’, vertelt Stijn.
Een ander moment blijft Jeanne bij. “We verkochten drie auto’s aan één familie. De dochter wist van niks. Ik vertelde dat ik een auto had die wel bij haar paste. We liepen er naar toe en gaf haar de sleutels. Ze wist niet wat haar overkwam, tranen van geluk. Heel mooi om te zien! ‘’
Ondernemers kiezen voor zekerheid Wie investeert in een auto, wil zekerheid. Arnoud, Stijn en Jeanne denken met hun klanten mee, omdat ze weten dat tijd en aandacht veel waard zijn. Zoek je een jonge, goed uitgeruste auto met weinig kilometers? Bezoek BORGERS in Heteren. Bel gerust voor een afspraak of loop binnen, en één van ons helpt je persoonlijk verder.
Borgers Auto Import
Komkleiland 12
6666 MG Heteren
www.borgers.nl - info@borgers.nl
026-3253745
De showroom voelt uitnodigend vanaf het moment dat je binnenstapt. Glanzende auto’s staan in een strakke opstelling door de ruimte, elk met een eigen verhaal en uitstraling. BORGERS groeide uit van een bedrijf aan huis tot een showroom in Heteren. Klanten uit de regio en van ver daarbuiten stappen hier binnen. Onder het genot van een kop koffie en wat lekkers, kletsen ze met vader, zoon of dochter. “Klanten vinden het leuk, hebben snel vertrouwen in ons, ook omdat we kleinschalig zijn,” zegt Arnoud. “Ze weten meteen wie hun contactpersoon is en die maakt alle tijd voor de klant.”
Hoe het allemaal begon
Arnoud was 25 jaar lang supermarktondernemer en eigenaar van drie vestigingen. De basis voor BORGERS lag in Angeren, met een kantoor in huis. “We zijn in 2007 gestart aan huis. We wonen er nog steeds,” vertelt Arnoud. De keuze voor auto’s in het hogere segment was vanaf het begin bewust. “Ik zag een gat in de markt. Officiële dealers hadden vaak niet de uitvoeringen staan die klanten wilden. Ze moesten ‘nee’ verkopen. Dus ik speelde daar op in.”Zoon Stijn was er al vroeg bij. Ooit begon hij met scooters. Totdat hij erachter kwam dat hij beter is in het uit elkaar halen dan het in elkaar zetten. Zo begon de ondernemer in de dop. Zijn ondernemerslust blijkt uit elke anekdote. “Ik wilde altijd al een autobedrijf.” Als puber begon hij met het importeren van velgen. “Ik kocht en verkocht online. Soms met winst. Soms met verlies.” Arnoud: “Op zolder lag het tot het dak vol. Ik heb wel eens gebeld met een aannemer: houdt die vloer dit nog wel?” Hij kijkt trots naar zijn zoon. “Stijn is sinds het begin al gek van auto’s. Op woensdagmiddag gingen we vaak samen autobedrijven bezoeken.”
De dochter die haar plek vond in een mannenwereld
Dochter Jeanne vond later haar weg naar het bedrijf. Zij studeerde modemanagement en werkte in de weekenden bij een kledingwinkel. ‘’Na de afronding van mijn studie wist ik niet goed welke kant ik op wilde gaan.’’ Diverse sollicitaties gingen de deur uit, ze ging meer uren in de kledingwinkel werken en ondertussen ’s ochtends naar de RDW om auto’s te keuren voor het familiebedrijf. “Ik kwam uiteindelijk in een ander autobedrijf als gastvrouw terecht. Toen ontdekte ik dat het toch best leuk is in zo’n mannenwereld.” Ze dacht nooit eerder aan werken bij haar vader en broer. Tot ze merkte hoe veel plezier ze had in klantcontact. Nu verkoopt ze al tweeënhalf jaar auto’s.Geen concurrentie, maar een gedeeld doel
De drie werken hecht samen. Zonder strijd om klanten. “We zijn met z’n drieën. Er is geen competitie. We willen hetzelfde resultaat.” Arnoud legt uit hoe dat werkt. Het bedrijf is van Irma (vrouw van Arnoud), Arnoud en Stijn. Jeanne werkt bij ons. “Nieuwe klanten komen vaak binnen via de vaste lijn. En als Jeanne al contact heeft, dan draag ik die klant aan haar over. We gunnen haar de bonus.” Stijn knikt. “We hebben allemaal onze eigen manier van verkopen. Maar het draait om vertrouwen.”Privé em zakelijk lopen soepel in elkaar over
Jeanne: “Regelmatig ben ik in Angeren bij mijn ouders om bijvoorbeeld een auto te wisselen en eet ik spontaan gezellig mee. Vaak gaat het dan over de zaak. Arnoud: “Vaak is het mijn vrouw die dan aan de bel trekt en zegt dat er nu wel weer genoeg gepraat is over de auto’s.” Stijn: “We delen zakelijk informatie uit, sparren met elkaar. Maar nooit geforceerd.” Klanten merken dat direct. Die familiaire sfeer slaat over op de verkoop. “Mijn vrouw werkt ook in het bedrijf’’, vertelt Arnoud. Jeanne: “Zij is min of meer een vliegende keep. Ze doet en kan van alles voor het bedrijf”. Voordat Jeanne in het bedrijf kwam, deed haar moeder ook de administratieve werkzaamheden. Jeanne heeft dat ondertussen helemaal overgenomen.Een neef werkt samen met een vriend op de zaterdagen en in de vakanties. De vriendin van Stijn, Margot, zorgt voor de sociale media en springt ook bij waar nodig is. ‘’Jules, die al vanaf het begin bij ons is, maakt elke auto perfect voor de showroom & aflevering. En zo is het team compleet’’, vertelt Stijn.
Ondernemers weten de te vinden
BORGERS helpt vooral ondernemers. Niet omdat dat ooit zo is bedacht, maar omdat het zo loopt. Arnoud: “Ik denk dat 65 procent van onze klanten ondernemer is. En nog meer mensen hebben een ondernemersachtergrond. Ook als ze privé kopen.” Vaak kopen ze meer dan één auto. Soms voor medewerkers. Soms voor het gezin. “Zoals laatst bijvoorbeeld,” vertelt Jeanne. “Zakelijke auto voor hem. Een privéauto voor zijn vrouw. ‘’ De auto's zijn nieuw of heel jong en zijn rijk uitgerust. Precies wat auto-liefhebbers zoeken. “We verkopen in principe alle merken,” zegt Stijn. “Maar 90% bij ons is Audi.’’Servince zonder drempels
Klanten houden niet van gedoe. Daar is dit bedrijf dan ook allergisch voor. “Geen telefooncentrale. Geen wachtrij. Je belt gewoon direct met ons.” zegt Arnoud. Als een klant hulp nodig heeft op de vrije dag of er kan een auto verkocht worden, dan staan ze klaar. “We nemen altijd op. Ook in het weekend.” Want de after-sales is net zo persoonlijk als de verkoop. “Als ik een auto verkocht heb en er is een probleem, dan los ik dat op,” zegt Arnoud. “De klant heeft bij ons altijd een duidelijk aanspreekpunt.”Een familie verhaal dat ondernemers raakt
In de showroom leven verhalen. Sommige komen recht uit het hart. Zoals een man die een grijze Audi Q3 zocht in coronatijd. Arnoud: “Auto’s waren schaars. We vonden een Q3 in het buitenland. Duurder, meer kilometers en minder compleet dan een exemplaar die wij op voorraad hadden. Maar hij zei meteen: ‘Doen!’” Later bleek dat de man de Postcodeloterij had gewonnen. “Voor het eerst in zijn leven kocht hij zijn droomauto.” Jeanne: “Later zijn ze nog teruggekomen voor een auto voor mevrouw. Zij was mijn eerste klant. Toen ze hier kwamen, hadden ze asperges en Limburgse vlaai meegenomen!”Een ander moment blijft Jeanne bij. “We verkochten drie auto’s aan één familie. De dochter wist van niks. Ik vertelde dat ik een auto had die wel bij haar paste. We liepen er naar toe en gaf haar de sleutels. Ze wist niet wat haar overkwam, tranen van geluk. Heel mooi om te zien! ‘’
Zoete inval op zaterdag
En op zaterdag? Dan ruikt het in de showroom naar broodjes en gevulde koeken. “Zoete inval,” zegt Stijn. ‘’Klanten komen voor de gezelligheid; goed voor de klantenbinding’’. Verder ontvangen we wel eens businessclubs of een autoclub tijdens een rally.Wat nog niet zo bekend is over BORGERS Auto Import
‘’De meeste mensen denken dat wij alleen goed zijn in Audi’s, maar daarentegen kunnen wij alles verzorgen; diverse merken/modellen,’’ zegt Stijn. Het gaat dan om maatwerk. Het team zoekt gericht naar een specifieke uitvoering. Precies afgestemd op de wensen van de klant.Ondernemers kiezen voor zekerheid Wie investeert in een auto, wil zekerheid. Arnoud, Stijn en Jeanne denken met hun klanten mee, omdat ze weten dat tijd en aandacht veel waard zijn. Zoek je een jonge, goed uitgeruste auto met weinig kilometers? Bezoek BORGERS in Heteren. Bel gerust voor een afspraak of loop binnen, en één van ons helpt je persoonlijk verder.
Borgers Auto Import
Komkleiland 12
6666 MG Heteren
www.borgers.nl - info@borgers.nl
026-3253745
Op de hoogte blijven van onze updates?



.gif)

.gif)


